• 27-10-2009, 03:01:02
    #19
    Tanıtım uzmanıyım
  • 27-10-2009, 03:16:23
    #20
    Üyeliği durduruldu
    kıdemli ameleyim
  • 27-10-2009, 03:53:39
    #21
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gencsair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıdemli ameleyim
    kıdem tazminatı alıyon mu
  • 27-10-2009, 07:46:24
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öğrenciyim
  • 27-10-2009, 08:24:28
    #23
    öğrenciyim.
  • 27-10-2009, 08:28:43
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Tek işim internet ama webmaster değilim.
  • 27-10-2009, 08:34:51
    #25
    Öğrenciyim
  • 27-10-2009, 08:42:24
    #26
    Tarımsal sulama şirketinde çalışıyorum sevkiyat ve dışarı işlerine bakıyorum
  • 27-10-2009, 08:45:44
    #27
    Ne iş olsa yaparım

    2000'de öğretmendim.(9 senedir atama olmadı)
    2001'de internet cafede çalıştım(Harçlık çıksın, birşeyler öğreneyim diye)
    2002'de tekel bayiinde çalıştım(Askerlik öncesi, harçlık meselesi)
    2003'de askerdim diyelim kısaca.
    2004'de tekstil, depo ve sevkiyat sorumlusu
    2005'de parakende market sorumlusu(Büyük bir zincir)
    2006'da hastanede depo yetkilisi(Adı yetkiliydi)
    2008'de hastanede arşiv personeli, halen devam ediyor.


    Velhasıl kelam, Webmaster değilim. Ne iş olsa da yaparım. .. Domainlerle hobi olarak ilgileniyorum. 1-2 tane özgün proje üzerinde çalışıyorum(Fikir ve araştırma aşamaları)