Webmasterlık dışında başka iş yapıyormusunuz?
105
●6.232
- 27-10-2009, 03:53:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kıdem tazminatı alıyon mugencsair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2009, 08:45:44Ne iş olsa yaparım

2000'de öğretmendim.(9 senedir atama olmadı)
2001'de internet cafede çalıştım(Harçlık çıksın, birşeyler öğreneyim diye)
2002'de tekel bayiinde çalıştım(Askerlik öncesi, harçlık meselesi)
2003'de askerdim diyelim kısaca.
2004'de tekstil, depo ve sevkiyat sorumlusu
2005'de parakende market sorumlusu(Büyük bir zincir)
2006'da hastanede depo yetkilisi(Adı yetkiliydi)
2008'de hastanede arşiv personeli, halen devam ediyor.
Velhasıl kelam, Webmaster değilim. Ne iş olsa da yaparım.
.. Domainlerle hobi olarak ilgileniyorum. 1-2 tane özgün proje üzerinde çalışıyorum(Fikir ve araştırma aşamaları)
.. Domainlerle hobi olarak ilgileniyorum. 1-2 tane özgün proje üzerinde çalışıyorum(Fikir ve araştırma aşamaları)