Webmasterlık dışında başka iş yapıyormusunuz?
105
●6.232
- 29-10-2009, 15:55:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Neden ben yaşı benden büyük bir kişiye asla saygısızlık etmem. "Sanırım yeni xD" şeklinde yorum yapmamda kesinlikle bi aşalığıcılık yoktu.Sadece deli dana yı tanımadıgının bellı oldugunu soylemek ıstedımcimbom05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yanlış anladıysan özrü dilerim siliyorum yorumu.
Ama yanlış anladıysan özrü dilerim siliyorum yorumu.