• 29-10-2009, 01:45:13
    #82
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenciyim.
  • 29-10-2009, 01:55:58
    #83
    Öğrenciyim Yaz tatillerinde Garsonluk yapıyorum.Şu an Hem okul Hemde Bir labaratuvarda tarımsal analizler yapıyorum.Weblede neden uğraşıyorum bağımlılıkmı yaptı ne yaptı bilmiyom bırakmak istesemde bırakamıyom
  • 29-10-2009, 02:35:15
    #84
    Üyeliği durduruldu
    öğrenciyim burs yok bu durumda webmasterlık dışında bir iş yapmıyor olurum
  • 29-10-2009, 09:49:29
    #85
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atma dana din kardesiyizz tamam ete zam geldi de o kadar degil
    biri pm ile sorduydu "karı satıyorum" dediydim. olm uyandırma milleti alla alla!
  • 29-10-2009, 10:36:00
    #86
    Öğrenciyiz Ve zaten r10'un büyük bir kısmı öğrenci adam.
  • 29-10-2009, 10:58:20
    #87
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri pm ile sorduydu "karı satıyorum" dediydim. olm uyandırma milleti alla alla!
    Karı satan da var forumda
  • 29-10-2009, 12:07:16
    #88
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok öyle yağma, siz webmaster oldunuz diye ben bıraktım bu işi. 40,000 parçaya bölündü bir ekmek. siz site kasmaya devam edin, ben ayda 300 milyara para demeyeyim.
    işini bilen 40,000 parçadada ekmeğini çıkartır kafanı yorma
  • 29-10-2009, 12:12:16
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenciyim.Programlama yapıyorum.Eskiden İnternet Güvenliği üzerindede çalıştım.

    Yazılımla ve WebMasterlıkla takılıyorum genelikle.
  • 29-10-2009, 13:27:39
    #90
    Üyeliği durduruldu
    evet ticaretle uğraşiyorum rentacar ve nakliyat