• 29-10-2009, 13:29:11
    #91
    Buradaki birçok kişi gibi webmaster değilim. Öğrenciyim ve burslarımla geçiniyorum. İnternetten ne gelirse de ek gelir olarak yiyorum.
  • 29-10-2009, 13:32:54
    #92
    cimbom05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işini bilen 40,000 parçadada ekmeğini çıkartır kafanı yorma
    Sen yenisin galiba
  • 29-10-2009, 13:50:42
    #93
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen yenisin galiba
    yeni. toyluğuna verip cevap vermiyorum.
  • 29-10-2009, 14:02:18
    #94
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ............
  • 29-10-2009, 14:05:47
    #95
    mc donalds da müdürüm.
  • 29-10-2009, 14:08:42
    #96
    Üyeliği durduruldu
    Kaynakçıyım.
  • 29-10-2009, 14:10:05
    #97
    hayatla boğuşuyorum
  • 29-10-2009, 15:25:52
    #98
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahah Sanırım yeni xD
    16 yaşında biri olarak abilerine takılmanı hoşgörü ile karışılıyorum..

    Ve dana sana gelince insanlara yukardan bakman hiç hoşuma gitmiyor.O mesajında aşırı bir küçümsemelik gördüm.Neyse sen devam et paraya ne diyeceğine..
  • 29-10-2009, 15:41:15
    #99
    benimle bir defa sohbet etsen, insanlara yukarıdan bakmadığımı anlarsın.