cimbom05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 yaşında biri olarak abilerine takılmanı hoşgörü ile karışılıyorum..

Ve dana sana gelince insanlara yukardan bakman hiç hoşuma gitmiyor.O mesajında aşırı bir küçümsemelik gördüm.Neyse sen devam et paraya ne diyeceğine..
Neden ben yaşı benden büyük bir kişiye asla saygısızlık etmem. "Sanırım yeni xD" şeklinde yorum yapmamda kesinlikle bi aşalığıcılık yoktu.Sadece deli dana yı tanımadıgının bellı oldugunu soylemek ıstedım Ama yanlış anladıysan özrü dilerim siliyorum yorumu.