• 27-10-2009, 01:50:24
    #10
    hayır.
  • 27-10-2009, 01:51:14
    #11
    Genellikle basket oynuyorum iş ise yok.
  • 27-10-2009, 02:06:39
    #12
    hayatımı seo ile kazanıyorum
  • 27-10-2009, 02:13:06
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firinci firmasinda calisiyorum günde 8 saat.
  • 27-10-2009, 02:13:30
    #14
    Ekmeğimi yaptığım tasarımlar ve sitelerim sayesinde kazanıyorum
  • 27-10-2009, 02:15:18
    #15
    Misafir
    Ev erkeğiyim.
  • 27-10-2009, 02:27:33
    #16
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev erkeğiyim.
    en güzeli
  • 27-10-2009, 02:31:08
    #17
    Sabah dileniyorum ,öğlen webmasterim ,gece köprüdeyim
  • 27-10-2009, 02:33:21
    #18
    Misafir
    Agoge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah dileniyorum ,öğlen webmasterim ,gece köprüdeyim
    Monttan belli, gece balık tutuyon dimi. Bi yandan piiz, bi yandan ne gelirse. Tabi ceyran yapıyor köprü. Normal tabi mont felan. Hey gidi günler hey.