Ne iş olsa yaparım
2000'de öğretmendim.(9 senedir atama olmadı)
2001'de internet cafede çalıştım(Harçlık çıksın, birşeyler öğreneyim diye)
2002'de tekel bayiinde çalıştım(Askerlik öncesi, harçlık meselesi)
2003'de askerdim diyelim kısaca.
2004'de tekstil, depo ve sevkiyat sorumlusu
2005'de parakende market sorumlusu(Büyük bir zincir)
2006'da hastanede depo yetkilisi(Adı yetkiliydi)
2008'de hastanede arşiv personeli, halen devam ediyor.
Velhasıl kelam, Webmaster değilim. Ne iş olsa da yaparım.

.. Domainlerle hobi olarak ilgileniyorum. 1-2 tane özgün proje üzerinde çalışıyorum(Fikir ve araştırma aşamaları)