• 25-10-2009, 01:53:08
    #37
    Annemin çagirdim dedim anne millet böyle böyle isimler öneriyor , oda dediki kont olsun.
    Köpeyin adi artık kont
    Süper yorumlarınız için herkeze tüşekkür ediyorum Gidip artık yarın sabah okurum kulagina isimini
  • 25-10-2009, 03:09:22
    #38
    Üyeliği durduruldu
    bendede bi pitbull var dişi 3 ayı geçti bende hala bir isim bulamadım şöle ismi pitbull yakışıcak ürpertici bir isim olması lazım banada bir öneri verinde yeni bir konu kirliliğine neden olmıyım
  • 25-10-2009, 03:14:00
    #39
    Geçen Yılmaz güney'in Vurguncular filmini izlerken süper iki idiler fikret hakan ile

    filmde geçen isimleri " Kont ve Cesi " ikisinden biri yapabilirsin veya 2 tane köpeğin varsa kont ve cesi takabilirsin
  • 25-10-2009, 03:14:15
    #40
    Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede bi pitbull var dişi 3 ayı geçti bende hala bir isim bulamadım şöle ismi pitbull yakışıcak ürpertici bir isim olması lazım banada bir öneri verinde yeni bir konu kirliliğine neden olmıyım
    medved koy sen rusca isim bu. türkçesi afedersiniz ayı demek
  • 25-10-2009, 03:20:32
    #41
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    medved koy sen rusca isim bu. türkçesi afedersiniz ayı demek
    ayı diyim o zaman neden elin rusunun kelimesini kullanıyım daha sağlam bir isim bulabilirsek iyi olur cinsi pitbull dişidir
  • 25-10-2009, 03:21:53
    #42
    r10 koy gitsin
  • 25-10-2009, 03:24:07
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ölen çok sevdiğim 2 yaşında bir köpeğim vardı Shiffer dı adı onu koyarmısın
  • 25-10-2009, 04:14:03
    #44
    tobi yada garfi olabilir.Anlamlarını bilmiyorum
  • 25-10-2009, 04:31:39
    #45
    benim sibirya kurdum var adı ise "GAZOZ" Sende Nuri Alço koy