Köpegime isim bulamıyorum :( İsim önerisi olan :D
73
●4.622
- 25-10-2009, 10:57:05Pitbull ise adını Kan koyabilirsin. Burnuma kan kokuları geliyoMarlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2009, 11:37:01Üyeliği durduruldupkk koy, apo iti koy çağırdıkça hıncını alırsın şeref yoksunu insanlardan.
Hem adı üstünde, it. Onlar da it soyu.
- 25-10-2009, 12:21:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.