• 25-10-2009, 05:28:03
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Junior
  • 25-10-2009, 08:38:09
    #47
    çaydanlık
  • 25-10-2009, 08:54:29
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok Tencere

    Daha önce böyle bu konu açılmıştı deli dana Poşet demişti.Poşet koy adını
  • 25-10-2009, 09:21:03
    #49
    zagor koy gitsin
  • 25-10-2009, 10:57:05
    #50
    Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede bi pitbull var dişi 3 ayı geçti bende hala bir isim bulamadım şöle ismi pitbull yakışıcak ürpertici bir isim olması lazım banada bir öneri verinde yeni bir konu kirliliğine neden olmıyım
    Pitbull ise adını Kan koyabilirsin. Burnuma kan kokuları geliyo
  • 25-10-2009, 11:08:58
    #51
    Çaley, Ordi ,Bazın, Qeraz(çok popüler bir isim bld.başkanını köpeğinin ismi ), Şêro ,
  • 25-10-2009, 11:26:30
    #52
    Klozet koy
  • 25-10-2009, 11:37:01
    #53
    Üyeliği durduruldu
    pkk koy, apo iti koy çağırdıkça hıncını alırsın şeref yoksunu insanlardan.

    Hem adı üstünde, it. Onlar da it soyu.
  • 25-10-2009, 12:21:39
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "it" koy, kısa ve öz. ne olduğunun bir anlamı olmalı.
    bencede "it" koy. çok güzeldi.