• 24-10-2009, 21:07:24
    #19
    İce
    Keş
    Duman ..
  • 24-10-2009, 21:09:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ben apartmanda oturuyorum köpek alamıyorum ama yakında alırsamda ismini Zex koymayı planlıyorum RootweileR
  • 24-10-2009, 21:14:03
    #21
    hırbo
  • 24-10-2009, 21:17:03
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Rojin koyabilirsin
  • 24-10-2009, 21:20:33
    #23
    Zibidi, Gonzales , Haydar , Emmi
  • 24-10-2009, 21:24:42
    #24
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    petmaster ee webmasterin kopegi desinler
  • 24-10-2009, 21:37:40
    #25
    köpeğin adını "çomar" koy
  • 24-10-2009, 22:18:47
    #26
    cezzaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paşa Olsun hocam
    Paşa ile kont arasında gidip geliyorum
  • 24-10-2009, 22:23:35
    #27
    Üyeliği durduruldu
    O zaman türkçe isim koy derim ben Paşa daha mantıklı