Köpegime isim bulamıyorum :( İsim önerisi olan :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Köpegime isim bulamıyorum :( İsim önerisi olan :D
73
●
4.622
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Köpegime isim bulamıyorum :( İsim önerisi olan :D
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
24-10-2009, 21:07:24
#19
BarCode
İce
Keş
Duman ..
24-10-2009, 21:09:47
#20
Oyunzone
Üyeliği durduruldu
Ben apartmanda oturuyorum köpek alamıyorum ama yakında alırsamda ismini Zex koymayı planlıyorum
RootweileR
24-10-2009, 21:14:03
#21
Line
hırbo
24-10-2009, 21:17:03
#22
MrHades
Üyeliği durduruldu
Rojin koyabilirsin
24-10-2009, 21:20:33
#23
Line
Zibidi, Gonzales , Haydar , Emmi
24-10-2009, 21:24:42
#24
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
petmaster
ee webmasterin kopegi desinler
24-10-2009, 21:37:40
#25
DenizPekdas
köpeğin adını "çomar" koy
24-10-2009, 22:18:47
#26
x2841x
cezzaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Paşa
Olsun hocam
Paşa ile kont arasında gidip geliyorum
24-10-2009, 22:23:35
#27
Oyunzone
Üyeliği durduruldu
O zaman türkçe isim koy derim ben Paşa daha mantıklı
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler