• 24-10-2009, 22:25:58
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Baxi olabilir... (baksi) diye okunuyor...Bi arkadaşımın çok akıllı özel eğitimli bi alman kurdunun ismiydi...Geçen sene öldü...
  • 24-10-2009, 22:30:01
    #29
    "it" koy, kısa ve öz. ne olduğunun bir anlamı olmalı.
  • 24-10-2009, 22:46:08
    #30
    Bobi
  • 24-10-2009, 22:46:40
    #31
    köpeğim olsa adını lanit koyardım
  • 24-10-2009, 23:05:31
    #32
    Host koy hem kovalarsın hem ara sıra hostinglerin gelir aklına
  • 24-10-2009, 23:34:27
    #33
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zibidi, Gonzales , Haydar , Emmi
    köpeğe o ismi koyduktan bir zaman sonra haydar adında bir arkadaşınız oluyormuş. evin bahcesinde oturuyorsunuz. arkadaş haydar tut olum diyomuş düşünsenize arkadaşın halini
  • 25-10-2009, 00:24:17
    #34
    İsmini Can veya Jan koyabilirsin. Çünkü senin için canından değerli olacak o...
  • 25-10-2009, 01:40:17
    #35
    Lucy koy dostum sana tavsiyem güzel isimdir eğer lucy koyarsan pm at haberim olsun
  • 25-10-2009, 01:43:31
    #36
    Üyeliği durduruldu
    benım vardı çok yalakaydı."yalaka" koymuştum. günde 20-30 kere yalaka diye çağırıyodum 30-40 kerede ******** diyodum