Konu
Köpegime isim bulamıyorum :( İsim önerisi olan :D
24-10-2009, 22:25:58
#28
burak579
Üyeliği durduruldu
Baxi olabilir... (baksi) diye okunuyor...Bi arkadaşımın çok akıllı özel eğitimli bi alman kurdunun ismiydi...Geçen sene öldü...