Köpegime isim bulamıyorum :( İsim önerisi olan :D
73
●4.622
- 30-10-2009, 17:45:13Hayvanlara isim veremiyorum ben
bizim evde kedimin namı kedi diye yayıldı.Soruyorlar adı ne, ben bile bilmiyorum olummm diyorum diyorum 
ısırgan koyardım adını benim köpeğim olsa
- 31-10-2009, 19:30:48Yok derin dondurucu olsun...Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2009, 21:34:22Davlunbaz koynetsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence kulağa hoş geliyor.
bizim evde kedimin namı kedi diye yayıldı.Soruyorlar adı ne, ben bile bilmiyorum olummm diyorum diyorum 
