• 30-10-2009, 12:44:36
    #64
    düş veya güz benim kedilerimin isimleriydi güzel isimler bence
  • 30-10-2009, 17:45:13
    #65
    Hayvanlara isim veremiyorum ben bizim evde kedimin namı kedi diye yayıldı.Soruyorlar adı ne, ben bile bilmiyorum olummm diyorum diyorum

    ısırgan koyardım adını benim köpeğim olsa
  • 30-10-2009, 18:01:13
    #66
    Antifiriz
  • 31-10-2009, 19:30:48
    #67
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antifiriz
    Yok derin dondurucu olsun...
  • 31-10-2009, 21:00:58
    #68
    Reveloper
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annemin çagirdim dedim anne millet böyle böyle isimler öneriyor , oda dediki kont olsun.
    Köpeyin adi artık kont
    Süper yorumlarınız için herkeze tüşekkür ediyorum Gidip artık yarın sabah okurum kulagina isimini
    öncesinde bide ezan oku istersen
  • 31-10-2009, 21:18:39
    #69
    r3d
    Üyeliği durduruldu
    millet ******** koyuyor sende namussuz koy
  • 31-10-2009, 21:25:13
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Selena koy her çağırdığında gelir
  • 31-10-2009, 21:34:22
    #71
    netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok derin dondurucu olsun...
    Davlunbaz koy bence kulağa hoş geliyor.
  • 31-10-2009, 21:37:50
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Kemal Sunalın bi köpeği vardı onun adını koy xD