• 24-10-2009, 19:47:02
    #1
    Arkaşdalar konu biraz saçma gelebilir ama gerçekden köpegime bir isim bulamiyorum , köpek 3 aylık oldu halen nasıl çagirsam diye düşünüyorum.
    Nette biraz araştirdim köpek isimleri ile ilgili bir sürü isim var ama hepsi yabancı yada çok kullanilan isimler,
    Sizlerden güzel köpek isimleri bekliyorum arasinda birtanesini seçip itime koymak istiyorum
  • 24-10-2009, 19:48:07
    #2
    "köpey" koy.
  • 24-10-2009, 19:48:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ''isimsiz''
  • 24-10-2009, 19:49:29
    #4
    Benim bir köpeğim vardı eskiden çok hareketliydi.Ben ******** ismini koymuştum
  • 24-10-2009, 19:49:55
    #5
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir köpeğim vardı eskiden çok hareketliydi.Ben ******** ismini koymuştum
    Bu isimde çok , kullanılıyor
  • 24-10-2009, 19:51:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dambıl (yazılışını bilmiyorum, köpeğin adı dambıl dı)
  • 24-10-2009, 19:52:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benim aklımdakiler;

    Zex , Zeus , Patron , Rex , Aleksis , Razor. Çok acayip geliyor ama bunları seviyorum.
  • 24-10-2009, 19:52:21
    #8
    Merak ettim köpeğinizin cinsi nedir?
  • 24-10-2009, 19:52:57
    #9
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim köpeğinizin cinsi nedir?
    Alman kurdu.