Arkaşdalar konu biraz saçma gelebilir ama gerçekden köpegime bir isim bulamiyorum , köpek 3 aylık oldu halen nasıl çagirsam diye düşünüyorum.
Nette biraz araştirdim köpek isimleri ile ilgili bir sürü isim var ama hepsi yabancı yada çok kullanilan isimler,
Sizlerden güzel köpek isimleri bekliyorum arasinda birtanesini seçip itime koymak istiyorum