bir pitbula gidicek isimler değil gibime geldi sanki biraz daha destek olun arkadaşlar köpek isimsiz ölecek valla 4 aylık oldu hemen hemen daha isim koyamadım
Yahu bu kadar yorum yazılmış biride çıkıp karabaş dememiş
Ben olsam karabaş koyardım.
Yada karhamanmaraşlı abdurrahman koy akılda kalıcı bi isim ama köpek aklında tutabilir mi orasını bilemem.