• 27-10-2009, 12:05:37
    #55
    Üyeliği durduruldu
    bir pitbula gidicek isimler değil gibime geldi sanki biraz daha destek olun arkadaşlar köpek isimsiz ölecek valla 4 aylık oldu hemen hemen daha isim koyamadım
  • 30-10-2009, 08:49:15
    #56
    MeeRThus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klozet koy
    Yok hela kenef

    Köpegin adi kont oldu
  • 30-10-2009, 09:15:45
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Alman kurdu var benim arkadaşın. Erkeğinin adı saddam disisinin adını bush koydu
  • 30-10-2009, 09:20:46
    #58
    Üyeliği durduruldu
    aron r10

    ganja

    çaki
  • 30-10-2009, 10:39:31
    #59
    Cesur veya Paşa derim. Bizim bir alman kurdunun adı da "Teos" belki işine yarar
  • 30-10-2009, 11:20:51
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Boze
  • 30-10-2009, 11:24:43
    #61
    Zamanında Ankara'da isim yapmış köpekler vardır:

    Alex, Bora, Paga, Sezar, Detro (etkili isimler)
  • 30-10-2009, 11:53:38
    #62
    Köpeğim olsa adını Bobo koyardım.Olunca belki koyarım
  • 30-10-2009, 12:40:38
    #63
    Yahu bu kadar yorum yazılmış biride çıkıp karabaş dememiş
    Ben olsam karabaş koyardım.
    Yada karhamanmaraşlı abdurrahman koy akılda kalıcı bi isim ama köpek aklında tutabilir mi orasını bilemem.