Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede bi pitbull var dişi 3 ayı geçti bende hala bir isim bulamadım şöle ismi pitbull yakışıcak ürpertici bir isim olması lazım banada bir öneri verinde yeni bir konu kirliliğine neden olmıyım
medved koy sen rusca isim bu. türkçesi afedersiniz ayı demek