By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
medved koy sen rusca isim bu. türkçesi afedersiniz ayı demek
ayı diyim o zaman neden elin rusunun kelimesini kullanıyım daha sağlam bir isim bulabilirsek iyi olur cinsi pitbull dişidir