ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 ayda 10 kilo+ verdim
41
●1.468
- Dün, 12:25:37bende basladım cok saglıklı olmayabılır ancak kahvaltıyı kaldırdım onun yerıne bazen 1 adet hasalama yumurta yıyorum aksamları proteınlı olacak sekılde evde ne yapılıyorsa yıyorum ancak her aksam fıx proteınlı yemek yiyorum
gunde 30 dk kosu bandı ıle 5 5.5 hızlarında tempolu yuruyus yapıyorum
hergun ufak ful body yapıyorum dumble ıle oldugu kadar oyle cok degıl 8 kg gıttı 8 aydır falan yapıyorum son 2 aydır falan duzenlı aksatmadan yapıyorum
bazen olcek gıbı hıssedıyordum hareket etmeye baslayınca bunlar gıttı hareketsızlık cok kotu bısey oldugunu sımdı anlıyorum evımız dublex ust kata cıkınca bıle anlık kalp atısım hızlandıgını hıssedıyordum bızım kalp yıllardır safe modda kalmıs
daha yenı yenı kendıne gelıyor
- Dün, 12:32:07Kilo kadar kötü birşey yok! Zayıf insanlara gıpda ediiyorum. Bende 105 gördüm şimdi 98 e düştüm. İş yerinde zaten 6K adım atıyorum sonra akşam da yürüyüş yapıyorum bir 10K öyle atıyorum. Sabah bir şey yemiyorum öğlen şirkette çıkan yemek (ekmeksiz) akşam salata yoğurt tavuk vs.
Amma bir acıkıyorum BİR ACIKIYORUM evde duvar kemiresim geliyor! Yok arkadaş zayıflar çok şanslı ben zayıf olsam gece hususî kalklar bolonez soslu makarna ile ekmek yerim öyle yaani - Dün, 12:35:36[QUOTE=ozgurcetinkaya;1091171713]evet bunun farkındayım biraz kas kaybettim eski güç yok ama lor ile protein açığını kapatmaya çalışıyorum. 1 haftadır falan aksattım ama akşama başlıyorum. Kaldıki normal zamanlardada çok yakaladığımı düşünmüyorum ama neyse

Peynirle zor hocam en iyisi tavuk göğsü protein açısından protein kalori performansında benim programı atayım sana 160 gr protein alıyorum günde biraz kas çalışılırsa vucut yağ a veriyor yakmada önceliği yoksa önce kas ı yakıyor malesef kıtlık var sanıp
1900 calorie intake
-1950 baseline burn
-200 life cooking,cleaning is this legit?
-132 2,5 km commute
-473 7km walk
Deficit 855x3 2565
-1950 metabolism
+1900 diet
-200 life
-132 2,5 km commute
-270 4 km walk
Deficit 652*3 1956
Deficit 4521 - Dün, 12:52:50Nereye verdiniz hocam ? Bizde gidip oraya verelim 😅 Bi 20 kg vermem lazım benimde
- Dün, 12:55:48hiç yememeklik asla yapmıyorum önerilmiyorda zaten. Hiç yemezsek vücut kıtlık var alarmına geçip metabolizmayı yavaşlatıyor. Eskiden 5. kata çıkarken 2 yada 3 katta nefes nefese kalırdım şimdi soluksuz çıkıyorumGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kahvaltı yıllardır yapmam öğlen arası asla ekmek yemediğim halde 105 oldum. Evde akşam çok yiyordum sanırım. Bana göre en çok kilo aldıran kahvaltı ve aburcuburkaraytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lifli ve proteinli ürünler dene salatalık lor peynir yoğurt dene uzun süre gidiyor.deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[QUOTE=radyocu12;1091171840]kıtlık olayı olmasın diye elimden geleni yapıyorum. Bunuda günlük 1200 1300 kaloride tutmaya çalışıyorum aksi durumda açlık işe yaramıyorozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - Dün, 14:19:44ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek günlük öğün ve aktivitenizi paylaşır mısınız hocam? Benim de biraz diyet yapmam gerek.
