• Dün, 12:21:42
    #19
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben spor falan yapmıyorum kıl sonuna kadar 85 altına insem yeter diyorum.


    kalori açığı oluşturmak lazım. 5kg fazla hiç bir şey benim hedef 85 ilk etap onda bile 15 - 18kg fazlam oluyor
    Ama o kiloyu nerden verdiğiniz de önemli hiç yemeyince de kastan gidiyor yağ gitmiyor
  • Dün, 12:25:37
    #20
    bende basladım cok saglıklı olmayabılır ancak kahvaltıyı kaldırdım onun yerıne bazen 1 adet hasalama yumurta yıyorum aksamları proteınlı olacak sekılde evde ne yapılıyorsa yıyorum ancak her aksam fıx proteınlı yemek yiyorum
    gunde 30 dk kosu bandı ıle 5 5.5 hızlarında tempolu yuruyus yapıyorum
    hergun ufak ful body yapıyorum dumble ıle oldugu kadar oyle cok degıl 8 kg gıttı 8 aydır falan yapıyorum son 2 aydır falan duzenlı aksatmadan yapıyorum
    bazen olcek gıbı hıssedıyordum hareket etmeye baslayınca bunlar gıttı hareketsızlık cok kotu bısey oldugunu sımdı anlıyorum evımız dublex ust kata cıkınca bıle anlık kalp atısım hızlandıgını hıssedıyordum bızım kalp yıllardır safe modda kalmıs daha yenı yenı kendıne gelıyor
  • Dün, 12:32:07
    #21
    Kilo kadar kötü birşey yok! Zayıf insanlara gıpda ediiyorum. Bende 105 gördüm şimdi 98 e düştüm. İş yerinde zaten 6K adım atıyorum sonra akşam da yürüyüş yapıyorum bir 10K öyle atıyorum. Sabah bir şey yemiyorum öğlen şirkette çıkan yemek (ekmeksiz) akşam salata yoğurt tavuk vs.

    Amma bir acıkıyorum BİR ACIKIYORUM evde duvar kemiresim geliyor! Yok arkadaş zayıflar çok şanslı ben zayıf olsam gece hususî kalklar bolonez soslu makarna ile ekmek yerim öyle yaani
  • Dün, 12:32:56
    #22
    Bende 8 kilo verdim 40 günde hocam stres kaynaklı birazda benimkisi. Normal vermeye devam ediyorum 63 kilo hedef 60 bakalim
  • Dün, 12:35:36
    #23
    [QUOTE=ozgurcetinkaya;1091171713]evet bunun farkındayım biraz kas kaybettim eski güç yok ama lor ile protein açığını kapatmaya çalışıyorum. 1 haftadır falan aksattım ama akşama başlıyorum. Kaldıki normal zamanlardada çok yakaladığımı düşünmüyorum ama neyse


    Peynirle zor hocam en iyisi tavuk göğsü protein açısından protein kalori performansında benim programı atayım sana 160 gr protein alıyorum günde biraz kas çalışılırsa vucut yağ a veriyor yakmada önceliği yoksa önce kas ı yakıyor malesef kıtlık var sanıp

    1900 calorie intake

    -1950 baseline burn

    -200 life cooking,cleaning is this legit?

    -132 2,5 km commute

    -473 7km walk


    Deficit 855x3 2565


    -1950 metabolism

    +1900 diet

    -200 life

    -132 2,5 km commute

    -270 4 km walk

    Deficit 652*3 1956


    Deficit 4521
  • Dün, 12:52:50
    #24
    Nereye verdiniz hocam ? Bizde gidip oraya verelim 😅 Bi 20 kg vermem lazım benimde
  • Dün, 12:55:48
    #25
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama o kiloyu nerden verdiğiniz de önemli hiç yemeyince de kastan gidiyor yağ gitmiyor
    hiç yememeklik asla yapmıyorum önerilmiyorda zaten. Hiç yemezsek vücut kıtlık var alarmına geçip metabolizmayı yavaşlatıyor. Eskiden 5. kata çıkarken 2 yada 3 katta nefes nefese kalırdım şimdi soluksuz çıkıyorum


    karaytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende basladım cok saglıklı olmayabılır ancak kahvaltıyı kaldırdım onun yerıne bazen 1 adet hasalama yumurta yıyorum aksamları proteınlı olacak sekılde evde ne yapılıyorsa yıyorum ancak her aksam fıx proteınlı yemek yiyorum
    gunde 30 dk kosu bandı ıle 5 5.5 hızlarında tempolu yuruyus yapıyorum
    hergun ufak ful body yapıyorum dumble ıle oldugu kadar oyle cok degıl 8 kg gıttı 8 aydır falan yapıyorum son 2 aydır falan duzenlı aksatmadan yapıyorum
    bazen olcek gıbı hıssedıyordum hareket etmeye baslayınca bunlar gıttı hareketsızlık cok kotu bısey oldugunu sımdı anlıyorum evımız dublex ust kata cıkınca bıle anlık kalp atısım hızlandıgını hıssedıyordum bızım kalp yıllardır safe modda kalmıs daha yenı yenı kendıne gelıyor
    kahvaltı yıllardır yapmam öğlen arası asla ekmek yemediğim halde 105 oldum. Evde akşam çok yiyordum sanırım. Bana göre en çok kilo aldıran kahvaltı ve aburcubur

    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilo kadar kötü birşey yok! Zayıf insanlara gıpda ediiyorum. Bende 105 gördüm şimdi 98 e düştüm. İş yerinde zaten 6K adım atıyorum sonra akşam da yürüyüş yapıyorum bir 10K öyle atıyorum. Sabah bir şey yemiyorum öğlen şirkette çıkan yemek (ekmeksiz) akşam salata yoğurt tavuk vs.

    Amma bir acıkıyorum BİR ACIKIYORUM evde duvar kemiresim geliyor! Yok arkadaş zayıflar çok şanslı ben zayıf olsam gece hususî kalklar bolonez soslu makarna ile ekmek yerim öyle yaani
    Lifli ve proteinli ürünler dene salatalık lor peynir yoğurt dene uzun süre gidiyor.

    [QUOTE=radyocu12;1091171840]
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bunun farkındayım biraz kas kaybettim eski güç yok ama lor ile protein açığını kapatmaya çalışıyorum. 1 haftadır falan aksattım ama akşama başlıyorum. Kaldıki normal zamanlardada çok yakaladığımı düşünmüyorum ama neyse


    Peynirle zor hocam en iyisi tavuk göğsü protein açısından protein kalori performansında benim programı atayım sana 160 gr protein alıyorum günde biraz kas çalışılırsa vucut yağ a veriyor yakmada önceliği yoksa önce kas ı yakıyor malesef kıtlık var sanıp
    kıtlık olayı olmasın diye elimden geleni yapıyorum. Bunuda günlük 1200 1300 kaloride tutmaya çalışıyorum aksi durumda açlık işe yaramıyor
  • Dün, 13:27:01
    #26
    Hocam başarınızı tebrik ederim. Programı biz kilolular içinde paylaşma şansınız var mı
  • Dün, 14:19:44
    #27
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son 105 görmüştüm daha sonra hafif hafif 102 kadar düştüm sonra karar verdim artık yeter dedim mayıs 4 te başladım (7 gün falan aksattım) hiç zorlanmadan sadece kalori açığı yaparak ve adım sayımı arttırarak 92 kilo kadar geriledim.
    Öncesinde şirket yemek hanesi 5. katta çıkarken nefes nefese kalırdım şimdi 6. kat olsa çıkamazdım şimdi 6. kata bile çıkabilirim. Bel ağrım azaldı ve daha iyi kıyafetler giymeye başladım.
    Kilo insanın en büyük derdi olmalı gibi geliyor.

    Örnek günlük öğün ve aktivitenizi paylaşır mısınız hocam? Benim de biraz diyet yapmam gerek.