[QUOTE=ozgurcetinkaya;1091171713]evet bunun farkındayım biraz kas kaybettim eski güç yok ama lor ile protein açığını kapatmaya çalışıyorum. 1 haftadır falan aksattım ama akşama başlıyorum. Kaldıki normal zamanlardada çok yakaladığımı düşünmüyorum ama neyse
Peynirle zor hocam en iyisi tavuk göğsü protein açısından protein kalori performansında benim programı atayım sana 160 gr protein alıyorum günde biraz kas çalışılırsa vucut yağ a veriyor yakmada önceliği yoksa önce kas ı yakıyor malesef kıtlık var sanıp
1900 calorie intake
-1950 baseline burn
-200 life cooking,cleaning is this legit?
-132 2,5 km commute
-473 7km walk
Deficit 855x3 2565
-1950 metabolism
+1900 diet
-200 life
-132 2,5 km commute
-270 4 km walk
Deficit 652*3 1956
Deficit 4521