Kilo kadar kötü birşey yok! Zayıf insanlara gıpda ediiyorum. Bende 105 gördüm şimdi 98 e düştüm. İş yerinde zaten 6K adım atıyorum sonra akşam da yürüyüş yapıyorum bir 10K öyle atıyorum. Sabah bir şey yemiyorum öğlen şirkette çıkan yemek (ekmeksiz) akşam salata yoğurt tavuk vs.
Amma bir acıkıyorum BİR ACIKIYORUM evde duvar kemiresim geliyor! Yok arkadaş zayıflar çok şanslı ben zayıf olsam gece hususî kalklar bolonez soslu makarna ile ekmek yerim öyle yaani