Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama o kiloyu nerden verdiğiniz de önemli hiç yemeyince de kastan gidiyor yağ gitmiyor
hiç yememeklik asla yapmıyorum önerilmiyorda zaten. Hiç yemezsek vücut kıtlık var alarmına geçip metabolizmayı yavaşlatıyor. Eskiden 5. kata çıkarken 2 yada 3 katta nefes nefese kalırdım şimdi soluksuz çıkıyorum


karaytumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende basladım cok saglıklı olmayabılır ancak kahvaltıyı kaldırdım onun yerıne bazen 1 adet hasalama yumurta yıyorum aksamları proteınlı olacak sekılde evde ne yapılıyorsa yıyorum ancak her aksam fıx proteınlı yemek yiyorum
gunde 30 dk kosu bandı ıle 5 5.5 hızlarında tempolu yuruyus yapıyorum
hergun ufak ful body yapıyorum dumble ıle oldugu kadar oyle cok degıl 8 kg gıttı 8 aydır falan yapıyorum son 2 aydır falan duzenlı aksatmadan yapıyorum
bazen olcek gıbı hıssedıyordum hareket etmeye baslayınca bunlar gıttı hareketsızlık cok kotu bısey oldugunu sımdı anlıyorum evımız dublex ust kata cıkınca bıle anlık kalp atısım hızlandıgını hıssedıyordum bızım kalp yıllardır safe modda kalmıs daha yenı yenı kendıne gelıyor
kahvaltı yıllardır yapmam öğlen arası asla ekmek yemediğim halde 105 oldum. Evde akşam çok yiyordum sanırım. Bana göre en çok kilo aldıran kahvaltı ve aburcubur

deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kilo kadar kötü birşey yok! Zayıf insanlara gıpda ediiyorum. Bende 105 gördüm şimdi 98 e düştüm. İş yerinde zaten 6K adım atıyorum sonra akşam da yürüyüş yapıyorum bir 10K öyle atıyorum. Sabah bir şey yemiyorum öğlen şirkette çıkan yemek (ekmeksiz) akşam salata yoğurt tavuk vs.

Amma bir acıkıyorum BİR ACIKIYORUM evde duvar kemiresim geliyor! Yok arkadaş zayıflar çok şanslı ben zayıf olsam gece hususî kalklar bolonez soslu makarna ile ekmek yerim öyle yaani
Lifli ve proteinli ürünler dene salatalık lor peynir yoğurt dene uzun süre gidiyor.

[QUOTE=radyocu12;1091171840]
ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bunun farkındayım biraz kas kaybettim eski güç yok ama lor ile protein açığını kapatmaya çalışıyorum. 1 haftadır falan aksattım ama akşama başlıyorum. Kaldıki normal zamanlardada çok yakaladığımı düşünmüyorum ama neyse


Peynirle zor hocam en iyisi tavuk göğsü protein açısından protein kalori performansında benim programı atayım sana 160 gr protein alıyorum günde biraz kas çalışılırsa vucut yağ a veriyor yakmada önceliği yoksa önce kas ı yakıyor malesef kıtlık var sanıp
kıtlık olayı olmasın diye elimden geleni yapıyorum. Bunuda günlük 1200 1300 kaloride tutmaya çalışıyorum aksi durumda açlık işe yaramıyor