bende basladım cok saglıklı olmayabılır ancak kahvaltıyı kaldırdım onun yerıne bazen 1 adet hasalama yumurta yıyorum aksamları proteınlı olacak sekılde evde ne yapılıyorsa yıyorum ancak her aksam fıx proteınlı yemek yiyorum
gunde 30 dk kosu bandı ıle 5 5.5 hızlarında tempolu yuruyus yapıyorum
hergun ufak ful body yapıyorum dumble ıle oldugu kadar oyle cok degıl 8 kg gıttı 8 aydır falan yapıyorum son 2 aydır falan duzenlı aksatmadan yapıyorum
bazen olcek gıbı hıssedıyordum hareket etmeye baslayınca bunlar gıttı hareketsızlık cok kotu bısey oldugunu sımdı anlıyorum evımız dublex ust kata cıkınca bıle anlık kalp atısım hızlandıgını hıssedıyordum bızım kalp yıllardır safe modda kalmıs daha yenı yenı kendıne gelıyor