İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 ayda 10 kilo+ verdim
41
●1.468
- Dün, 14:21:20Hocam sadece yediklerimin kalorisini düşürdüm 1,5 kepçe ise 1 e düşürdüm adım sayısı arttı o kadar ama tavuk olayına başlayacağım.sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 14:28:3418 indeks değeri hocamxresull0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Eğer para bulursam spora başlayıp kilo almayı düşünüyorum hedef 15 kilo 3-4 aya - Dün, 15:56:28Ben her gün 10 bin adım atıp sadece ekmeği kesmiştim tempolu yürüyordum. Sabah, öğlen ve akşam (en geç 5te) doyacağım kadar yiyordum tıka basa değil. 2 ayda 108 kilodan 78 e düştüm. Önemli olan burada istemek ve azim.
- Dün, 16:16:173 öğünde ekmek tüketmiyormuydunuz?UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 16:28:58Sadece akşam yerdim kahvalltı çok nadir yerdim oda poğaça ama şuan neredeyse 0 a kadar indirdimPolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 16:52:53kahvaltı yıllardır yapmam öğlen arası asla ekmek yemediğim halde 105 oldum. Evde akşam çok yiyordum sanırım. Bana göre en çok kilo aldıran kahvaltı ve aburcubur
öyle hocam bır paket bıskuvı yada cıps bır doner kadar kalorıılı neredeyse (hatay usulsuz anamm babamm doner) - Dün, 16:55:14Maşallah hocam imrendim, benim takip de böyle gariban usulüozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


- Dün, 17:04:40maşallah hocam ne garibanı. Ben böyle yesem dayanamam sanırım. D vitamini benimde aklıma yattı denemek lazım. Teşekkürlermeturkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle





