• Dün, 14:20:18
    #28
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde 2 aya 10 kilo alırız inşallah, tebrik ederim hocam.
    kilo almam lazım endeske göre cok cok gerideyim asla alamıyorum galiba sizde öylesiniz.. saygılarr
  • Dün, 14:21:20
    #29
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek günlük öğün ve aktivitenizi paylaşır mısınız hocam? Benim de biraz diyet yapmam gerek.
    Hocam sadece yediklerimin kalorisini düşürdüm 1,5 kepçe ise 1 e düşürdüm adım sayısı arttı o kadar ama tavuk olayına başlayacağım.
  • Dün, 14:28:34
    #30
    xresull0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kilo almam lazım endeske göre cok cok gerideyim asla alamıyorum galiba sizde öylesiniz.. saygılarr
    18 indeks değeri hocam
    Eğer para bulursam spora başlayıp kilo almayı düşünüyorum hedef 15 kilo 3-4 aya
  • Dün, 15:56:28
    #31
    Ben her gün 10 bin adım atıp sadece ekmeği kesmiştim tempolu yürüyordum. Sabah, öğlen ve akşam (en geç 5te) doyacağım kadar yiyordum tıka basa değil. 2 ayda 108 kilodan 78 e düştüm. Önemli olan burada istemek ve azim.
  • Dün, 16:16:17
    #32
    UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben her gün 10 bin adım atıp sadece ekmeği kesmiştim tempolu yürüyordum. Sabah, öğlen ve akşam (en geç 5te) doyacağım kadar yiyordum tıka basa değil. 2 ayda 108 kilodan 78 e düştüm. Önemli olan burada istemek ve azim.
    3 öğünde ekmek tüketmiyormuydunuz?
  • Dün, 16:28:58
    #33
    Polo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 öğünde ekmek tüketmiyormuydunuz?
    Sadece akşam yerdim kahvalltı çok nadir yerdim oda poğaça ama şuan neredeyse 0 a kadar indirdim
  • Dün, 16:52:53
    #34
    kahvaltı yıllardır yapmam öğlen arası asla ekmek yemediğim halde 105 oldum. Evde akşam çok yiyordum sanırım. Bana göre en çok kilo aldıran kahvaltı ve aburcubur



    öyle hocam bır paket bıskuvı yada cıps bır doner kadar kalorıılı neredeyse (hatay usulsuz anamm babamm doner)
  • Dün, 16:55:14
    #35
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günlük kalorimi hesaplıyorum almam gereken ve hareketimi arttırdım başka bir şey yapmadım. Günlük 7 8 bin çıkarttım. Daha önce yz ile bir program yaptım oradan takip ediyorum kalorimi.








    Örnek kullandığım program ve bu günün yemeği.
    Maşallah hocam imrendim, benim takip de böyle gariban usulü
  • Dün, 17:04:40
    #36
    meturkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah hocam imrendim, benim takip de böyle gariban usulü
    maşallah hocam ne garibanı. Ben böyle yesem dayanamam sanırım. D vitamini benimde aklıma yattı denemek lazım. Teşekkürler