Polo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 öğünde ekmek tüketmiyormuydunuz?
Sadece akşam yerdim kahvalltı çok nadir yerdim oda poğaça ama şuan neredeyse 0 a kadar indirdim