kahvaltı yıllardır yapmam öğlen arası asla ekmek yemediğim halde 105 oldum. Evde akşam çok yiyordum sanırım. Bana göre en çok kilo aldıran kahvaltı ve aburcubur
öyle hocam bır paket bıskuvı yada cıps bır doner kadar kalorıılı neredeyse (hatay usulsuz anamm babamm doner)