Konu
2 ayda 10 kilo+ verdim
Dün, 17:04:40
#36
ozgurcetinkaya
meturkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maşallah hocam imrendim, benim takip de böyle gariban usulü
maşallah hocam ne garibanı. Ben böyle yesem dayanamam sanırım. D vitamini benimde aklıma yattı denemek lazım. Teşekkürler