meturkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah hocam imrendim, benim takip de böyle gariban usulü
maşallah hocam ne garibanı. Ben böyle yesem dayanamam sanırım. D vitamini benimde aklıma yattı denemek lazım. Teşekkürler