Ben her gün 10 bin adım atıp sadece ekmeği kesmiştim tempolu yürüyordum. Sabah, öğlen ve akşam (en geç 5te) doyacağım kadar yiyordum tıka basa değil. 2 ayda 108 kilodan 78 e düştüm. Önemli olan burada istemek ve azim.
3 öğünde ekmek tüketmiyormuydunuz?