• 10-04-2026, 19:20:27
    #19
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden para kazanırken evet şimdi gelir gidere gidiyor bırakacağım 2 ay içinde. Makinelerimi kenara çekeceğim orada boş boş dursunlar maaşlı bir işe gireceğim
    Haftalık sadece çikolataya 2-3K € para gidiyor hocam..
  • 10-04-2026, 19:21:18
    #20
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Part time alsam dahi hocam işi öğretmem gerekiyor ve öğretmesi de yaklaşık 3-4 ay sürüyor
    tatlıcı abi adam. tulumba tartıcak . 4 ayda neyi öğrenecek tam onu anlamadım. yanımda ki dükkanda eleman cuma dedi ben çıkıcam diye pazar birisini buldular . 2 gün işi tarif ettiler. kız başladı şu anda çalıştırıyor. sen adama pasta yap dersen tulumba yap dersen yapamaz tabi de benim dediğim tezgah kısmını part time eleman yapmalı. her şeyi ben yapayım. tüm para bana kalsın mantığı ile olmuyor biraz üzerinden yükü başkasına vermen lazım.

    yanına birisini yetişrtirmen yada yetişmin elemanı yanına alman lazım. tek başına günde 14 saat çalışıp üzerine bir de gelirin tatmin etmezse asıl curcuna o zaman başlar
  • 10-04-2026, 19:28:02
    #21
    WalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tatlıcı abi adam. tulumba tartıcak . 4 ayda neyi öğrenecek tam onu anlamadım. yanımda ki dükkanda eleman cuma dedi ben çıkıcam diye pazar birisini buldular . 2 gün işi tarif ettiler. kız başladı şu anda çalıştırıyor. sen adama pasta yap dersen tulumba yap dersen yapamaz tabi de benim dediğim tezgah kısmını part time eleman yapmalı. her şeyi ben yapayım. tüm para bana kalsın mantığı ile olmuyor biraz üzerinden yükü başkasına vermen lazım.

    yanına birisini yetişrtirmen yada yetişmin elemanı yanına alman lazım. tek başına günde 14 saat çalışıp üzerine bir de gelirin tatmin etmezse asıl curcuna o zaman başlar
    İşte problem burda hocam benim tatlılarımın hepsi kendi el yapımı ve hazır olup satılacak ürünler değil sipariş alındıktan sonra pişirilip taze şekilde sunuluyor sıcak ve sıcak çikolatalarla süslemesiyle birlikte olduğu için hamurda her bir iki saate yenisi yapılıyor benim sürecim biraz farklı
  • 10-04-2026, 19:31:49
    #22
    O zaman 2 sene hayatın olmayacak, birikim yapacaksın. 2 sene sonra çatır çatır hayatını yaşayacaksın. 5 yıldır gece gündüz savaşıyorum bugün bile sabah 8de iş açtım, 7.30 şimdi çıktım eve gidiyorum, yemekten sonra fiyat çıkacak, muhtemelen 12-1 gibi bitecek bende sabah 8de tekrar işe gideceğim. Asgari ücretle yaşamamak için zamansız yaşayacağız.
  • 10-04-2026, 19:33:25
    #23
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte problem burda hocam benim tatlılarımın hepsi kendi el yapımı ve hazır olup satılacak ürünler değil sipariş alındıktan sonra pişirilip taze şekilde sunuluyor sıcak ve sıcak çikolatalarla süslemesiyle birlikte olduğu için hamurda her bir iki saate yenisi yapılıyor benim sürecim biraz farklı
    Benim yanımdakiler selçuklu tulumbacısının bayisi . o yüzden onlara hazır geliyor. bence öyle bir iş yapmanız daha mantıklı olurmuş. inanın benim bile aklıma yatıyor . uygun yer bulsam denerim yani . tatlıdan hiç anlamam da adamlar tezgah tarafını hallediyor sadece .

    sizin acil usta bulup yanınıza almanız lazım.
  • 10-04-2026, 19:34:19
    #24
    her türlü birinin yanında çalışmaktan iyidir. her türlü işte çalıştım hep o patronlar genel müdürler ezmeye çalıştı. aşağılandık. kimse çalışma arkadaşı gözüyle bakmıyor hepsinin gözünde ezik oluyorsun.

    param olsa açacağım bir tekel evde oturacağıma dükkan da otururum. dükkan önüne bir tabure mis kimse laf edemez.
  • 11-04-2026, 00:48:33
    #25
    https://x.com/sametdgn1/status/507086358469283840



    Tam olarak budur hocam. Bu yüzden dijital işlerle uğraşıyorum şahsen.

    Karikatürü biri 12 yıl önce paylaşmış, çizilişi daha da eskidir.

    Her devrin sorunudur bu yaşadığınız. Kolay gelsin.
  • 11-04-2026, 01:04:33
    #26
    iyi çalışan iyi kazanır ama hayatından yer.
    Bir arkadaşım büfe almıştı. Babası ile sıra ile bakıyorlardı yine hayatları 0 gibi bir şeydi.
    Tek başına olmayı düşünme bile.


    Bir yerden sonra yemişim parasını falan demeye başlatabilir. Kazandığını harcayamadıktan sonra , psikolojin bozulduktan sonra bir anlamı kalmıyor.

    Mümkünse çalışan alın , güvenilir ortakta olabilir. Bu sayede iş yükü hafifler. Diğer türlü bu tip işler tek başına sürdürülebilir değil bence.
  • 11-04-2026, 01:30:19
    #27
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi çalışan iyi kazanır ama hayatından yer.
    Bir arkadaşım büfe almıştı. Babası ile sıra ile bakıyorlardı yine hayatları 0 gibi bir şeydi.
    Tek başına olmayı düşünme bile.


    Bir yerden sonra yemişim parasını falan demeye başlatabilir. Kazandığını harcayamadıktan sonra , psikolojin bozulduktan sonra bir anlamı kalmıyor.

    Mümkünse çalışan alın , güvenilir ortakta olabilir. Bu sayede iş yükü hafifler. Diğer türlü bu tip işler tek başına sürdürülebilir değil bence.
    Biraz dediğiniz gibi hocam kimisi de çalış birikim yap genç yaşında sonra rahata kavuşursun dese de gençliğimi bir dükkan içerisinde geçirmek pekte mantıklı gelmemeye başladı..