duranerdem71 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dükkan sahibi olmak = Hayat sahibi olmamak
32
●1.796
- 10-04-2026, 19:11:27Bundan sonra senin sosyal hayatın yan dükkandakilerle oturup tavla oynamak yapacak birşey yok hayatını buna göre ayarla komşuların gelecek sana sosyal olmaya çay içecekler kahve içecekler tatlı yiyecekler aslında sen tam sosyal yaşantının merkezisin bakış açını değiştir.
- 10-04-2026, 19:13:49Dükkanım yurt dışında olduğu için dediğiniz şey maalesef burda olmuyor hocam robot sistemiyle olduğu için tek uzun açık dükkan benimGodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 19:13:585 sene olacak sosyal hayat 0
Ki şu devirde esnaflıkta iş değil gerçekten - 10-04-2026, 19:16:42part time çalışacak birisini bulmalısın. öğlen 2-3 e kadar bakacak şekilde. yanımda tatlıcı var 11 de geliyor adamlar. tatlılarıda 11:15 gibi geliyor. 2 kişi part çalışıyorlar. kendimde fotoğrafçılık yapıyorum dükkanım var. şu an tekim ama biraz sezona doğru işler açılırsa bende part time birisini alıp işime bakıcam
- 10-04-2026, 19:17:39Memnun musunuz hayatınızdan hocamandroidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 19:18:20Hocam ozaman beni yanına eleman olarak alacaksın ben senin yerine çalışacam sen gezcen eğlencen kazandığın parayı yicenDeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 19:18:29Part time alsam dahi hocam işi öğretmem gerekiyor ve öğretmesi de yaklaşık 3-4 ay sürüyorWalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 19:18:58Eskiden para kazanırken evet şimdi gelir gidere gidiyor bırakacağım 2 ay içinde. Makinelerimi kenara çekeceğim orada boş boş dursunlar maaşlı bir işe gireceğimDeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle