• 10-04-2026, 19:08:44
    #10
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlık sorunlarından dolayı kapattık hocam gerçekten zor hele bu zmaanda daha çok zor esnafda da artık düzgün ne iş var ne para
    Aslında abi mesleği ve benim ikinci meseleğim tam tamamlamasamda berberlik var ve pişmanım o işe girmediğime
  • 10-04-2026, 19:11:27
    #11
    Bundan sonra senin sosyal hayatın yan dükkandakilerle oturup tavla oynamak yapacak birşey yok hayatını buna göre ayarla komşuların gelecek sana sosyal olmaya çay içecekler kahve içecekler tatlı yiyecekler aslında sen tam sosyal yaşantının merkezisin bakış açını değiştir.
  • 10-04-2026, 19:13:49
    #12
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sonra senin sosyal hayatın yan dükkandakilerle oturup tavla oynamak yapacak birşey yok hayatını buna göre ayarla komşuların gelecek sana sosyal olmaya çay içecekler kahve içecekler tatlı yiyecekler aslında sen tam sosyal yaşantının merkezisin bakış açını değiştir.
    Dükkanım yurt dışında olduğu için dediğiniz şey maalesef burda olmuyor hocam robot sistemiyle olduğu için tek uzun açık dükkan benim
  • 10-04-2026, 19:13:58
    #13
    5 sene olacak sosyal hayat 0
    Ki şu devirde esnaflıkta iş değil gerçekten
  • 10-04-2026, 19:16:42
    #14
    part time çalışacak birisini bulmalısın. öğlen 2-3 e kadar bakacak şekilde. yanımda tatlıcı var 11 de geliyor adamlar. tatlılarıda 11:15 gibi geliyor. 2 kişi part çalışıyorlar. kendimde fotoğrafçılık yapıyorum dükkanım var. şu an tekim ama biraz sezona doğru işler açılırsa bende part time birisini alıp işime bakıcam
  • 10-04-2026, 19:17:39
    #15
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 sene olacak sosyal hayat 0
    Ki şu devirde esnaflıkta iş değil gerçekten
    Memnun musunuz hayatınızdan hocam
  • 10-04-2026, 19:18:20
    #16
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında abi mesleği ve benim ikinci meseleğim tam tamamlamasamda berberlik var ve pişmanım o işe girmediğime
    Hocam ozaman beni yanına eleman olarak alacaksın ben senin yerine çalışacam sen gezcen eğlencen kazandığın parayı yicen
  • 10-04-2026, 19:18:29
    #17
    WalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    part time çalışacak birisini bulmalısın. öğlen 2-3 e kadar bakacak şekilde. yanımda tatlıcı var 11 de geliyor adamlar. tatlılarıda 11:15 gibi geliyor. 2 kişi part çalışıyorlar. kendimde fotoğrafçılık yapıyorum dükkanım var. şu an tekim ama biraz sezona doğru işler açılırsa bende part time birisini alıp işime bakıcam
    Part time alsam dahi hocam işi öğretmem gerekiyor ve öğretmesi de yaklaşık 3-4 ay sürüyor
  • 10-04-2026, 19:18:58
    #18
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnun musunuz hayatınızdan hocam
    Eskiden para kazanırken evet şimdi gelir gidere gidiyor bırakacağım 2 ay içinde. Makinelerimi kenara çekeceğim orada boş boş dursunlar maaşlı bir işe gireceğim