part time çalışacak birisini bulmalısın. öğlen 2-3 e kadar bakacak şekilde. yanımda tatlıcı var 11 de geliyor adamlar. tatlılarıda 11:15 gibi geliyor. 2 kişi part çalışıyorlar. kendimde fotoğrafçılık yapıyorum dükkanım var. şu an tekim ama biraz sezona doğru işler açılırsa bende part time birisini alıp işime bakıcam