Frekans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dükkan sahibi olmak = Hayat sahibi olmamak
32
●1.796
- 11-04-2026, 14:59:51Maalesef öyle hocam. Tamamiyle robotlaşmış gibi hissediyorum ve her şeyi en ince detayına kadar dikkat etmem gerekiyor ki en düşük cezalar bile dudak uçuklatıcı oluyor ve Türk çevre bu çalıştırdığım yerde yok denilecek kadar az öyle keyif yapabilecek durumda olamıyorum..Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2026, 16:20:04Küçük bir bakkal işletmek bile tek başına üstesinden gelinecek cinsten değil. Gelinirse de böyle oluyor maalesef ki. Eş dost olmadan girilmez. Elemana para verecek olursanız, ilk zamanlar zaten cepten yiyecek olan işletme kendini kurtaracak düzeye gelene kadar...
Sabredin hocam, dükkanın karlılığı artığında mecburen bir eleman almak zorunda kalacaksınız zaten. Bu olduğunda yükünüz hafifleyecek.