Dükkan sahibi olmak = Hayat sahibi olmamak
32
●1.796
- 10-04-2026, 19:03:06Yeni açtığım dükkandan dolayı resmen hayatım bitti denilebilir hiç bir sosyal yaşantıyı bırakın kendime bile vakit ayıramıyorum ve dükkanım bir tatlıcı olduğu için zorluluğu ayrı bir ekstra olduğunu düşünüyorum. Akşam 22 de kapatıp gece 1 e kadar temizliğine kadar kendim yapıyorum sabah ise dükkanı açmaya 11 de gidiyorum sadece uyku uyuyorum ve bu artık beni etkilemeye başladı.. açmadan önce dükkan sahibi olmak, dert tasa sahibi olmaktır derlerdi inanmazdım. Gerçekten de böyleymiş ve 2 yıllık kira sözleşmesi yaptığım için kıpırdayamıyorum da napıcam bilmiyorum.. Her dükkan sahibi olan mı böyle
- 10-04-2026, 19:05:41Tam olarak öyle hocam 4 ay önce bizde yemek sektöründe idik hiçbir şekilde sosyal yaşam yok
- 10-04-2026, 19:06:36Bu tip işler karı koca/ baba oğul, 2 kardeş olmadan girilmeyecek işler ne yazık ki. Maddiyatınız yeterli ise personel tutabilirsiniz gündüze.
2 yıllık kira sözleşmeniz olsa da kapatacağım derseniz kalan ayları sizden talep edemez, alamaz dükkan sahibi.
Devretmenize izin verirse devredebilirsiniz başkasına? - 10-04-2026, 19:06:41Hayatımızdan memnun musunuz peki hocamduranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 19:07:31Gerçekten tek kelimeyle Hayatsız oluyorsun. Araban olsa bile arabana vakit ayırıp gezemiyorsun bile..imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 19:08:01sağlık sorunlarından dolayı kapattık hocam gerçekten zor hele bu zmaanda daha çok zor esnafda da artık düzgün ne iş var ne paraDeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2026, 19:08:05Maalesef sözleşme gereği yapamıyorum hocam..Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle