• 10-04-2026, 19:03:06
    #1
    Yeni açtığım dükkandan dolayı resmen hayatım bitti denilebilir hiç bir sosyal yaşantıyı bırakın kendime bile vakit ayıramıyorum ve dükkanım bir tatlıcı olduğu için zorluluğu ayrı bir ekstra olduğunu düşünüyorum. Akşam 22 ‘de kapatıp gece 1 ‘e kadar temizliğine kadar kendim yapıyorum sabah ise dükkanı açmaya 11 de gidiyorum sadece uyku uyuyorum ve bu artık beni etkilemeye başladı.. açmadan önce dükkan sahibi olmak, dert tasa sahibi olmaktır derlerdi inanmazdım. Gerçekten de böyleymiş ve 2 yıllık kira sözleşmesi yaptığım için kıpırdayamıyorum da napıcam bilmiyorum.. Her dükkan sahibi olan mı böyle
  • 10-04-2026, 19:05:41
    #2
    Tam olarak öyle hocam 4 ay önce bizde yemek sektöründe idik hiçbir şekilde sosyal yaşam yok
  • 10-04-2026, 19:05:55
    #3
    Her dükkan sahibi olan öyle değil sistemini kuracaksın.Part time eleman alacaksın sistemini hazırlığını planlayacaksın.Boş vakitlerini önceden planlayarak değerlendireceksin icraate bakıyor yani bu işler...
  • 10-04-2026, 19:06:13
    #4
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Arkadaşım 6 senedir böyle. Hayatsız
  • 10-04-2026, 19:06:36
    #5
    Bu tip işler karı koca/ baba oğul, 2 kardeş olmadan girilmeyecek işler ne yazık ki. Maddiyatınız yeterli ise personel tutabilirsiniz gündüze.
    2 yıllık kira sözleşmeniz olsa da kapatacağım derseniz kalan ayları sizden talep edemez, alamaz dükkan sahibi.

    Devretmenize izin verirse devredebilirsiniz başkasına?
  • 10-04-2026, 19:06:41
    #6
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak öyle hocam 4 ay önce bizde yemek sektöründe idik hiçbir şekilde sosyal yaşam yok
    Hayatımızdan memnun musunuz peki hocam
  • 10-04-2026, 19:07:31
    #7
    imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım 6 senedir böyle. Hayatsız
    Gerçekten tek kelimeyle “Hayatsız” oluyorsun. Araban olsa bile arabana vakit ayırıp gezemiyorsun bile..
  • 10-04-2026, 19:08:01
    #8
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımızdan memnun musunuz peki hocam
    sağlık sorunlarından dolayı kapattık hocam gerçekten zor hele bu zmaanda daha çok zor esnafda da artık düzgün ne iş var ne para
  • 10-04-2026, 19:08:05
    #9
    Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tip işler karı koca/ baba oğul, 2 kardeş olmadan girilmeyecek işler ne yazık ki. Maddiyatınız yeterli ise personel tutabilirsiniz gündüze.
    2 yıllık kira sözleşmeniz olsa da kapatacağım derseniz kalan ayları sizden talep edemez, alamaz dükkan sahibi.

    Devretmenize izin verirse devredebilirsiniz başkasına?
    Maalesef sözleşme gereği yapamıyorum hocam..