Yeni açtığım dükkandan dolayı resmen hayatım bitti denilebilir hiç bir sosyal yaşantıyı bırakın kendime bile vakit ayıramıyorum ve dükkanım bir tatlıcı olduğu için zorluluğu ayrı bir ekstra olduğunu düşünüyorum. Akşam 22 ‘de kapatıp gece 1 ‘e kadar temizliğine kadar kendim yapıyorum sabah ise dükkanı açmaya 11 de gidiyorum sadece uyku uyuyorum ve bu artık beni etkilemeye başladı.. açmadan önce dükkan sahibi olmak, dert tasa sahibi olmaktır derlerdi inanmazdım. Gerçekten de böyleymiş ve 2 yıllık kira sözleşmesi yaptığım için kıpırdayamıyorum da napıcam bilmiyorum.. Her dükkan sahibi olan mı böyle