imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım 6 senedir böyle. Hayatsız
Gerçekten tek kelimeyle “Hayatsız” oluyorsun. Araban olsa bile arabana vakit ayırıp gezemiyorsun bile..