Bence sizin asıl sorun yurtdışında olmanız. Avusturya gibi bir yer gerçekten insanların robot gibi olduğu sosyal ilişkilerin asla trdeki kadar iç içe olmadığı toplumlar. Varsa orada Türk çevreniz bilemem.