Frekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


https://x.com/sametdgn1/status/507086358469283840



Tam olarak budur hocam. Bu yüzden dijital işlerle uğraşıyorum şahsen.

Karikatürü biri 12 yıl önce paylaşmış, çizilişi daha da eskidir.

Her devrin sorunudur bu yaşadığınız. Kolay gelsin.
Dijital yönden bende çok denedim hocam da bir okulunu vs. yapmadığım için veya tamamen bilgili olamadığım için yarım kaldım pişmanım devam etmediğime aslında.. teşekkür ederim sizlere de kolay gelsin