Bence sizin asıl sorun yurtdışında olmanız. Avusturya gibi bir yer gerçekten insanların robot gibi olduğu sosyal ilişkilerin asla trdeki kadar iç içe olmadığı toplumlar. Varsa orada Türk çevreniz bilemem.
Maalesef öyle hocam. Tamamiyle robotlaşmış gibi hissediyorum ve her şeyi en ince detayına kadar dikkat etmem gerekiyor ki en düşük cezalar bile dudak uçuklatıcı oluyor ve Türk çevre bu çalıştırdığım yerde yok denilecek kadar az öyle keyif yapabilecek durumda olamıyorum..