Küçük bir bakkal işletmek bile tek başına üstesinden gelinecek cinsten değil. Gelinirse de böyle oluyor maalesef ki. Eş dost olmadan girilmez. Elemana para verecek olursanız, ilk zamanlar zaten cepten yiyecek olan işletme kendini kurtaracak düzeye gelene kadar...

Sabredin hocam, dükkanın karlılığı artığında mecburen bir eleman almak zorunda kalacaksınız zaten. Bu olduğunda yükünüz hafifleyecek.