duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağlık sorunlarından dolayı kapattık hocam gerçekten zor hele bu zmaanda daha çok zor esnafda da artık düzgün ne iş var ne para
Aslında abi mesleği ve benim ikinci meseleğim tam tamamlamasamda berberlik var ve pişmanım o işe girmediğime