DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında abi mesleği ve benim ikinci meseleğim tam tamamlamasamda berberlik var ve pişmanım o işe girmediğime
Hocam ozaman beni yanına eleman olarak alacaksın ben senin yerine çalışacam sen gezcen eğlencen kazandığın parayı yicen