O zaman 2 sene hayatın olmayacak, birikim yapacaksın. 2 sene sonra çatır çatır hayatını yaşayacaksın. 5 yıldır gece gündüz savaşıyorum bugün bile sabah 8de iş açtım, 7.30 şimdi çıktım eve gidiyorum, yemekten sonra fiyat çıkacak, muhtemelen 12-1 gibi bitecek bende sabah 8de tekrar işe gideceğim. Asgari ücretle yaşamamak için zamansız yaşayacağız.