DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte problem burda hocam benim tatlılarımın hepsi kendi el yapımı ve hazır olup satılacak ürünler değil sipariş alındıktan sonra pişirilip taze şekilde sunuluyor sıcak ve sıcak çikolatalarla süslemesiyle birlikte olduğu için hamurda her bir iki saate yenisi yapılıyor benim sürecim biraz farklı
Benim yanımdakiler selçuklu tulumbacısının bayisi . o yüzden onlara hazır geliyor. bence öyle bir iş yapmanız daha mantıklı olurmuş. inanın benim bile aklıma yatıyor . uygun yer bulsam denerim yani . tatlıdan hiç anlamam da adamlar tezgah tarafını hallediyor sadece .

sizin acil usta bulup yanınıza almanız lazım.