iyi çalışan iyi kazanır ama hayatından yer.
Bir arkadaşım büfe almıştı. Babası ile sıra ile bakıyorlardı yine hayatları 0 gibi bir şeydi.
Tek başına olmayı düşünme bile.
Bir yerden sonra yemişim parasını falan demeye başlatabilir. Kazandığını harcayamadıktan sonra , psikolojin bozulduktan sonra bir anlamı kalmıyor.
Mümkünse çalışan alın , güvenilir ortakta olabilir. Bu sayede iş yükü hafifler. Diğer türlü bu tip işler tek başına sürdürülebilir değil bence.
Biraz dediğiniz gibi hocam kimisi de çalış birikim yap genç yaşında sonra rahata kavuşursun dese de gençliğimi bir dükkan içerisinde geçirmek pekte mantıklı gelmemeye başladı..