iyi çalışan iyi kazanır ama hayatından yer.
Bir arkadaşım büfe almıştı. Babası ile sıra ile bakıyorlardı yine hayatları 0 gibi bir şeydi.
Tek başına olmayı düşünme bile.
Bir yerden sonra yemişim parasını falan demeye başlatabilir. Kazandığını harcayamadıktan sonra , psikolojin bozulduktan sonra bir anlamı kalmıyor.
Mümkünse çalışan alın , güvenilir ortakta olabilir. Bu sayede iş yükü hafifler. Diğer türlü bu tip işler tek başına sürdürülebilir değil bence.