DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Part time alsam dahi hocam işi öğretmem gerekiyor ve öğretmesi de yaklaşık 3-4 ay sürüyor
tatlıcı abi adam. tulumba tartıcak . 4 ayda neyi öğrenecek tam onu anlamadım. yanımda ki dükkanda eleman cuma dedi ben çıkıcam diye pazar birisini buldular . 2 gün işi tarif ettiler. kız başladı şu anda çalıştırıyor. sen adama pasta yap dersen tulumba yap dersen yapamaz tabi de benim dediğim tezgah kısmını part time eleman yapmalı. her şeyi ben yapayım. tüm para bana kalsın mantığı ile olmuyor biraz üzerinden yükü başkasına vermen lazım.

yanına birisini yetişrtirmen yada yetişmin elemanı yanına alman lazım. tek başına günde 14 saat çalışıp üzerine bir de gelirin tatmin etmezse asıl curcuna o zaman başlar