• 12-03-2026, 17:15:16
    #19
    Geçmiş olsun hocam. Allah yardımcınız olsun. Tecrübe şart illaki.
  • 12-03-2026, 17:24:52
    #20
    Bence en büyük sorun işletme açanlar hiç bilmedi sektöre direkt dalıyor, önce bir iki ay gerekirse asgari ücrete mesai vs yaparak o sektörü işi öğrenmek gerekli, böylece sermayeyi tamamen batırmamış olursun belki de yanlış sektör olduğunu anlarsın
  • 12-03-2026, 17:32:36
    #21
    Yarısına kadar okudumda siz uzun sürede yapılacak yatırımı hesaplamadan kısa sürede yapmışsınız.Ufaktan müşteriye direkt elden siz ulaşacaktınız.Sizin bu sistemle siz değil komisyoncu yemek firmaları kazanır.Neyse en azından tecrübe kazanmışsınız...
  • 12-03-2026, 17:43:46
    #22
    orhunnasuh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence en büyük sorun işletme açanlar hiç bilmedi sektöre direkt dalıyor, önce bir iki ay gerekirse asgari ücrete mesai vs yaparak o sektörü işi öğrenmek gerekli, böylece sermayeyi tamamen batırmamış olursun belki de yanlış sektör olduğunu anlarsın
    Ne eğitimi yahu "Ameleler bile yapıyor" 2 tabak yemek yapmanın nesi var" Vs. Vs. Sonuçta "Bilmemek ayıp değil Öğrenmek zaman kaybı"
  • 12-03-2026, 18:39:32
    #23
    işi bilmiyorsan bayilik alcaksın yoksa batarsın.
  • 12-03-2026, 18:40:37
    #24
    Evet işi bilmiyorsan Riski alıp başkasına kazandıracaksın
  • 12-03-2026, 19:11:16
    #25
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müstei S.. sa kanun ne yapsın Aklın yok mu O komisyonları niye ödüyorsun ? Zaten gideceğin max. mesafe motorun gideceü,1-1.5 km O paraya reklam yap fiyatlara yansıt.

    Ama Esnafın derdi Müşteriyi öpmek o arada kendi öpülüyor farkında değil

    ne çok biliyon.. bi kaç lokantan var heralde..

    lokantacılar odası filan yok mu.. onların yerinde oluyum kendi uygulamamı yaparım.. %3-5 komisyon alırım hizmet giderleri adına.. telefonla kırk saat sipariş vermesi bi dert.. yemeksepeti pratik oluyor diye millet tercih ediyor.. yap alternatif uygulamayı fiyatları da 1-2 sene %20-30 indirimli ver.. milletin ayağı alışsın..
  • 12-03-2026, 19:50:08
    #26
    Ben şahsen yemek üzerine bir iş yeri açsam asla Trendyol, getir, yemek sepeti cart curt bunlar ile uğraşmam. Dünyanın komisyonunu alıyorlar. Bunlara harcayacağım parayı sosyal medyada reklam yaparım müşteriye kendi dükkanıma *******.
  • 12-03-2026, 19:58:56
    #27
    kimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne çok biliyon.. bi kaç lokantan var heralde..

    lokantacılar odası filan yok mu.. onların yerinde oluyum kendi uygulamamı yaparım.. %3-5 komisyon alırım hizmet giderleri adına.. telefonla kırk saat sipariş vermesi bi dert.. yemeksepeti pratik oluyor diye millet tercih ediyor.. yap alternatif uygulamayı fiyatları da 1-2 sene %20-30 indirimli ver.. milletin ayağı alışsın..
    Coşmaya gerek yok Cahilliğinden sorumlu olan ben değilim. Önce Okuduğunu anla Sonra konuşmayı öğren