3 ayda dükkan nasıl battı anlatayım
41
●3.960
- 12-03-2026, 17:15:16Geçmiş olsun hocam. Allah yardımcınız olsun. Tecrübe şart illaki.
- 12-03-2026, 17:24:52Bence en büyük sorun işletme açanlar hiç bilmedi sektöre direkt dalıyor, önce bir iki ay gerekirse asgari ücrete mesai vs yaparak o sektörü işi öğrenmek gerekli, böylece sermayeyi tamamen batırmamış olursun belki de yanlış sektör olduğunu anlarsın
- 12-03-2026, 17:43:46Ne eğitimi yahu "Ameleler bile yapıyor" 2 tabak yemek yapmanın nesi var" Vs. Vs. Sonuçta "Bilmemek ayıp değil Öğrenmek zaman kaybı"orhunnasuh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2026, 19:11:16cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne çok biliyon.. bi kaç lokantan var heralde..
lokantacılar odası filan yok mu.. onların yerinde oluyum kendi uygulamamı yaparım.. %3-5 komisyon alırım hizmet giderleri adına.. telefonla kırk saat sipariş vermesi bi dert.. yemeksepeti pratik oluyor diye millet tercih ediyor.. yap alternatif uygulamayı fiyatları da 1-2 sene %20-30 indirimli ver.. milletin ayağı alışsın.. - 12-03-2026, 19:58:56Coşmaya gerek yok Cahilliğinden sorumlu olan ben değilim. Önce Okuduğunu anla Sonra konuşmayı öğrenkimenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle