cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müstei S.. sa kanun ne yapsın Aklın yok mu O komisyonları niye ödüyorsun ? Zaten gideceğin max. mesafe motorun gideceü,1-1.5 km O paraya reklam yap fiyatlara yansıt.

Ama Esnafın derdi Müşteriyi öpmek o arada kendi öpülüyor farkında değil

ne çok biliyon.. bi kaç lokantan var heralde..

lokantacılar odası filan yok mu.. onların yerinde oluyum kendi uygulamamı yaparım.. %3-5 komisyon alırım hizmet giderleri adına.. telefonla kırk saat sipariş vermesi bi dert.. yemeksepeti pratik oluyor diye millet tercih ediyor.. yap alternatif uygulamayı fiyatları da 1-2 sene %20-30 indirimli ver.. milletin ayağı alışsın..