3 ayda dükkan nasıl battı anlatayım
41
●3.960
- 13-03-2026, 16:30:34hocam Kfc tarzında çıtır tavuk yapacaksanız size önerim Suriyeli lokantalarında "Krespi" adında bir yemek var o konseptte yapabilirseniz güzel olur. yanında sarımsaklı bir sos veriyorlar efsane birşeydir. eğer bölgenizde Suriyeli lokantası mutlaka deneyin. burada 1 porsiyon krespi ve kutu kola yaklaşık 350TL ye satılıyor. yanında patetes kızartması, lavaş, salata, turşu, soslarda dahil. fiyata kdv dahil değil dükkanda yiyince pos çalışmıyorconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 13-03-2026, 18:44:32İşletmeciye söyleyin devredebiliyorsa devretsin yoksa eldeki malı olabilecek şekilde satsın bildiği içi yapsın.
Çok lanet bi sektör herkes girmek ister giren çıkmak ister. Eğer kendi usta değilse o iş yapılmaz. Direk netini söyledim bilmeyen adam için bu işin oluru yok. - 13-03-2026, 22:30:40En büyük hataları mahalleye/bölgeye hitap etmemek olmuş
Yani gelip oturup yiyecekler mekanda
Online satışa bel bağlanmış olmaz ki...
Yerinde %70 online %30 olmasi gerekirdi.
Çevre apartmanlara broşür şarttı
Lezzet 10 numara mekan sıcak ise fizandan gelir müşteri yer önemli değildir
Örnek: tostçu mahmut adana
Yerine götüreyim nefret edersiniz yok artik dersiniz ama sıra var... - 14-03-2026, 01:55:37Hocam şu anda kendileri devam edecek.Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle sıkıntılı bir işki, devretse hem savaştan dolayı hem de gelen giden az olduğu için kimse devralmak istemez.
Makineleri satsa o da yaptığı masrafı karşılamaz.
Son çare yine de bir deneyelim dediler ve bakacaklar, reklam ve ürün çeşidi ile bir şekilde tutturmaya çalışacaklar.
Kanat isteyen çok, dürüme geliyorlar ayrıca.residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlarda eklenecek.
Broşürü çevre apartmanları bırakın farklı mahalledeki apartman ve işyerlerine kadar dağıttılar.

