• 13-03-2026, 14:07:49
    #37
    Ders alınacak kıssadan hisse..
  • 13-03-2026, 16:30:34
    #38
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğu muhit pek çiğ köfte yiyecek bir kitle değil hocam.



    Eyvallah hocam sağol.



    220 TL'ye tavuk satarak kâr elde etmesi imkansız.
    Tüm tavuk kg fiyatı neredeyse 100-110 TL arası değişiyor.
    Bir tavuk da ortalama 1200-1400 gr geliyor.
    Bunun pişirme maliyeti var, pilav ve çorba ekliyorsa onlar var, kabı, poşeti, peçetesi, çatal-bıçağı var.

    Dediğiniz gibi tüm tavuk pek tercih edilmiyor.
    1 kişi zor yer.
    Yarım tavuk da karın doyurur ama genelde herkes kanat soruyor.
    Biz de inşallah kanata yoğunlaşacağız.
    Özellikle soslu kanat satmayı düşünüyoruz.

    Yanına adana, çöp şiş, kızartma tavuk (kfc gibi), patates kızartması da koyacağız.
    hocam Kfc tarzında çıtır tavuk yapacaksanız size önerim Suriyeli lokantalarında "Krespi" adında bir yemek var o konseptte yapabilirseniz güzel olur. yanında sarımsaklı bir sos veriyorlar efsane birşeydir. eğer bölgenizde Suriyeli lokantası mutlaka deneyin. burada 1 porsiyon krespi ve kutu kola yaklaşık 350TL ye satılıyor. yanında patetes kızartması, lavaş, salata, turşu, soslarda dahil. fiyata kdv dahil değil dükkanda yiyince pos çalışmıyor

  • 13-03-2026, 17:21:43
    #39
    Bilmediğin bir sektöre maliyet hesabı yapmadan ve plan kurmadan girersen, eninde sonunda para batırman çok muhtemel.
  • 13-03-2026, 18:44:32
    #40
    İşletmeciye söyleyin devredebiliyorsa devretsin yoksa eldeki malı olabilecek şekilde satsın bildiği içi yapsın.
    Çok lanet bi sektör herkes girmek ister giren çıkmak ister. Eğer kendi usta değilse o iş yapılmaz. Direk netini söyledim bilmeyen adam için bu işin oluru yok.
  • 13-03-2026, 22:30:40
    #41
    En büyük hataları mahalleye/bölgeye hitap etmemek olmuş
    Yani gelip oturup yiyecekler mekanda
    Online satışa bel bağlanmış olmaz ki...
    Yerinde %70 online %30 olmasi gerekirdi.
    Çevre apartmanlara broşür şarttı
    Lezzet 10 numara mekan sıcak ise fizandan gelir müşteri yer önemli değildir
    Örnek: tostçu mahmut adana
    Yerine götüreyim nefret edersiniz yok artik dersiniz ama sıra var...
  • 14-03-2026, 01:55:37
    #42
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşletmeciye söyleyin devredebiliyorsa devretsin yoksa eldeki malı olabilecek şekilde satsın bildiği içi yapsın.
    Çok lanet bi sektör herkes girmek ister giren çıkmak ister. Eğer kendi usta değilse o iş yapılmaz. Direk netini söyledim bilmeyen adam için bu işin oluru yok.
    Hocam şu anda kendileri devam edecek.
    Öyle sıkıntılı bir işki, devretse hem savaştan dolayı hem de gelen giden az olduğu için kimse devralmak istemez.
    Makineleri satsa o da yaptığı masrafı karşılamaz.
    Son çare yine de bir deneyelim dediler ve bakacaklar, reklam ve ürün çeşidi ile bir şekilde tutturmaya çalışacaklar.

    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük hataları mahalleye/bölgeye hitap etmemek olmuş
    Yani gelip oturup yiyecekler mekanda
    Online satışa bel bağlanmış olmaz ki...
    Yerinde %70 online %30 olmasi gerekirdi.
    Çevre apartmanlara broşür şarttı
    Lezzet 10 numara mekan sıcak ise fizandan gelir müşteri yer önemli değildir
    Örnek: tostçu mahmut adana
    Yerine götüreyim nefret edersiniz yok artik dersiniz ama sıra var...
    Kanat isteyen çok, dürüme geliyorlar ayrıca.
    Onlarda eklenecek.
    Broşürü çevre apartmanları bırakın farklı mahalledeki apartman ve işyerlerine kadar dağıttılar.