Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşletmeciye söyleyin devredebiliyorsa devretsin yoksa eldeki malı olabilecek şekilde satsın bildiği içi yapsın.
Çok lanet bi sektör herkes girmek ister giren çıkmak ister. Eğer kendi usta değilse o iş yapılmaz. Direk netini söyledim bilmeyen adam için bu işin oluru yok.
Hocam şu anda kendileri devam edecek.
Öyle sıkıntılı bir işki, devretse hem savaştan dolayı hem de gelen giden az olduğu için kimse devralmak istemez.
Makineleri satsa o da yaptığı masrafı karşılamaz.
Son çare yine de bir deneyelim dediler ve bakacaklar, reklam ve ürün çeşidi ile bir şekilde tutturmaya çalışacaklar.

residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En büyük hataları mahalleye/bölgeye hitap etmemek olmuş
Yani gelip oturup yiyecekler mekanda
Online satışa bel bağlanmış olmaz ki...
Yerinde %70 online %30 olmasi gerekirdi.
Çevre apartmanlara broşür şarttı
Lezzet 10 numara mekan sıcak ise fizandan gelir müşteri yer önemli değildir
Örnek: tostçu mahmut adana
Yerine götüreyim nefret edersiniz yok artik dersiniz ama sıra var...
Kanat isteyen çok, dürüme geliyorlar ayrıca.
Onlarda eklenecek.
Broşürü çevre apartmanları bırakın farklı mahalledeki apartman ve işyerlerine kadar dağıttılar.